بطری PET چه ربطی به روکش صندلی دارد؟ خیلی بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید!
پایداری تمرکز اصلی گروه AUNDE است و بسیار جدی گرفته می شود. نوآوری، طراحی و کیفیت – هر کدام هستند نتیجه زنجیره ارزش عمیق ما
بطری PET چه ربطی به روکش صندلی دارد؟ خیلی بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید!
پایداری تمرکز اصلی گروه AUNDE است و بسیار جدی گرفته می شود. نوآوری، طراحی و کیفیت – هر کدام هستند نتیجه زنجیره ارزش عمیق ما
الیاف طبیعی، بازیافت 100٪ بطری های PET و توسعه ماژول های سبک وزن: ما با استفاده از مواد خام تجدید پذیر و بازیافتی نوآوری و تولید می کنیم. به لطف تلاش های خود، AUNDE قبلاً جایزه نوآوری تامین کننده BMW را دریافت کرده است. به عنوان مثال، فرآیند تولید پوشش از مواد بازیافتی هم نوآورانه و هم پایدار است. AUNDE از یک گرانول ساخته شده از بطری های PET بازیافت شده استفاده می کند که برای بافتن نخ رنگ شده استفاده می شود. کیفیت پلی استر تولید شده در این فرآیند در حد مواد غیر بازیافتی است.
Tex Blue® توسط AUNDE نام سری محصولات است که اکنون می تواند در صورت نیاز برای هر مشتری اعمال شود.
وقتی در مورد محیط زیست صحبت می کنیم، به محیط مستقیم خود در کارخانه های مختلف گروه AUNDE نیز اشاره می کنیم.
این بدان معناست که ارزش های ما نه تنها با محیط، بلکه با جامعه ای که در آن کار می کنیم نیز مطابقت دارد. ما متعهد به تمرکز بر یادگیری محلی و توسعه جوانان هستیم. ما به تمام جنبه های فرهنگ های مختلف در هر کشور توجه ویژه ای داریم. اصول ما مبتنی بر کارمندان ما است و بخشی اساسی از هویت شرکتی ما است.
Tex Blue® توسط AUNDE نام سری محصولات است که اکنون می تواند در صورت نیاز برای هر مشتری اعمال شود.
رشد مداوم جمعیت و استفاده زیاد از منابع طبیعی، جهان را وادار کرده است که به دنبال راه حل های پایداری باشد که به حفاظت از محیط زیست ما کمک کند.
استراتژی ما به حمایت از توسعه پایدار کمک می کند. هدف ما ترویج راه حل های قابل اجرا در عین توسعه فعالیت هایمان به شیوه ای مسئولانه و از نظر اقتصادی موفق است. برای گروه AUNDE، این به معنای بهبود کیفیت زندگی و در عین حال کاهش استفاده از منابع و تولید گازهای گلخانه ای در زنجیره ارزش ما است. ما پایداری را یک مسئولیت اجتماعی مشترک می دانیم. این بدان معناست که ما نه تنها نگران کاهش ردپای زیست محیطی خود به عنوان یک شرکت هستیم، بلکه قصد داریم شرکای خود را متقاعد کنیم تا سهمی مشابه در بهبود پایداری داشته باشند.